اخبار خارجی خودرو, خودرو و تکنولوژی

جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!

جیپ گرند چروکی بی اند بی، کابوس لامبورگینی اوروس!

شرکت بی اند بی اتومبیل تکنیک پکیج ارتقایی خود برای جیپ گرند چروکی تراک هاوک را ارائه کرد. این پکیج باعث شده یکی از قوی‌ترین شاسی بلندهای دنیا عضله‌ی بیشتری را نشان دهد!


با پرداخت ۳۹۵۰ یورو، این تیونر پکیج مرحله ۲ را عرضه می‌کند که باعث می‌شود پیشرانه ۸ سیلندر ۶.۲ لیتری سوپرشارژردار جیپ قدبلند ما قدرت ۷۸۹ اسب بخاری و گشتاور ۹۸۵ نیوتون متری داشته باشد که کاملاً بیشتر از قدرت و گشتاور ۷۰۷ اسبی و ۸۷۵ نیوتون متری مدل استوک می‌باشد.


شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت مدل استاندارد ۳.۷ ثانیه و حداکثر سرعت آن ۲۹۰ کیلومتر در ساعت بوده اما با استفاده از کیت بی اند بی این زمان به ۳.۴ ثانیه کاهش یافته و سقف سرعت نیز از ۳۰۰ کیلومتر در ساعت فراتر می‌رود؛ بنابراین حداقل در روی کاغذ، لامبورگینی اوروس که ۰.۲ ثانیه کندتر بوده و سقف سرعت ۳۰۵ کیلومتر در ساعتی دارد نمی‌تواند با جیپ تیون شده در خط درگ رقابت شانه‌به‌شانه‌ای داشته باشد.


اما اگر مالکان به این قدرت و گشتاور زیاد نیازی نداشته باشند می‌توانند کیت مرحله ۱ را انتخاب کنند که ۱۴۹۸ یورو قیمت داشته و قدرت و گشتاور را به ۷۳۰ اسب بخار و ۹۰۰ نیوتون متر می‌رساند.

یکی دیگر از قطعات ارتقا یافته خودرو سیستم اگزوز از جنس فولاد ضدزنگ است که قیمت ۵۹۵۰ یورویی دارد. فنرهای اسپورت ۷۹۸ یورویی باعث کاهش ارتفاع ۵۰ میلی‌متری خودرو شده و فضای جذابی برای قرار گرفتن رینگ‌های ۲۲ اینچی در جای خود ایجاد می‌کنند.


این تیونر همچنین دیگر نسخه‌های گرند چروکی همچون SRT را تیون کرده و می‌توان سیستم اگزوز یاد شده با کمی تغییرات را برای آن سفارش داد. همچنین پیشرانه ۶ سیلندر ۳ لیتری دیزلی خودرو نیز تیون شده و قدرت ۳۵۰ اسبی و گشتاور ۶۸۰ نیوتون متری پیدا می‌کند. قیمت این کیت نیز ۱۹۵۰ یورو اعلام شده است.

 

نویسنده و مترجم:شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر:حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید