اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

قیمت و مشخصات آئودی RS7 2021، گران‌تر از رقبا!

قیمت و مشخصات آئودی RS7 2021، گران‌تر از رقبا!

دومین نسل آئودی RS7 در آمریکا قیمت پایه ۱۱۴ هزار دلاری خواهد داشت که به این مبلغ باید ۹۹۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. در عوض شما یک کوپه‌ی پنج درب بزرگ با پیشرانه‌ی ۸ سیلندر ۴ لیتری بای توربوی TFSI را دریافت می‌کنید که جذابیت‌های زیادی دارد.

RS7 2021 به‌صورت استاندارد با دیفرانسیل اسپورت کواترو و همچنین فرمان پذیری چهار چرخ دینامیک و البته سیستم تعلیق بادی تطبیقی RS عرضه می‌شود.

این خودرو از نظر پرفورمنس جای هیچ حرفی را باقی نمی‌گذارد زیرا از نیروگاهی با قدرت ۵۹۱ اسب بخار و گشتاور ۸۰۰ نیوتون متر سود می‌برد. قدرت و گشتاور RS7 نسبت به S7 به ترتیب ۱۴۷ اسب بخار و ۲۰۰ نیوتون متر افزایش یافته است. شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۳.۵ ثانیه‌ای تنها گوشه‌ای از توانایی‌های این خودروی جذاب است.

نیروی پیشرانه از طریق گیربکس ۸ سرعته تیپ ترونیک استاندارد که زمان تعویض کمتری دارد به تمامی چرخ ها منتقل می‌شود. این گیربکس همچنین از سیستم لانچ کنترل جدید نیز بهره می‌برد.

از جمله تجهیزات استاندارد محصول جدید ارباب حلقه‌ها می‌توان به رینگ‌های ۲۱ اینچی استاندارد (رینگ‌های ۲۲ اینچی سفارشی هم در دسترس هستند)، صندلی‌های اسپورت RS، نشان‌های این بخش، فرمان چرمی و گرم شونده و پدال شیفترهای آلومینیومی بزرگ اشاره کرد.

همچنین ترمزهای سرامیکی با کالیپرهای قرمز یا خاکستری، سیستم اگزوز اسپورت سفارشی و پکیج بهبود حداکثر سرعت تا ۳۰۵ کیلومتر در ساعت نیز جزو ویژگی‌های RS7 2021 هستند.

این خودرو نسبت به A7 استاندارد ۱۰.۱ میلی‌متر ارتفاع کمتری داشته و در حالت دینامیک سواری اگر سرعت خودرو فراتر از ۱۲۰ کیلومتر در ساعت باشد سیستم تعلیق خودرو ارتفاع را دوباره کاهش خواهد داد.

 

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید