اخبار خارجی خودرو, تاریخچه صنعت خودرو, خودرو و تکنولوژی

به روز رسانی میان دوره ای همراه با دو موتور جدید برای سوزوکی ویتارا

به روز رسانی میان دوره ای همراه با دو موتور جدید برای سوزوکی ویتارا

بعد از گذشت تقریبا ۴ سال از معرفی نسل چهارم سوزوکی ویتارا در نمایشگاه خودروی پاریس در سال ۲۰۱۴، اکنون این خودرو از یک به روز رسانی میان دوره ای برخوردار شده است.
به روز رسانی های ضروری در نمای خارجی این کراس اوور صورت گرفته است که شامل جلو پنجره ای با طراحی جدید، تغییر در طراحی سپر، چراغ های عقب با طرح جدید و دو رنگ جدید است.
سوزوکی صفحه پشت آمپر این خودرو را از نو طراحی کرده است و اکنون ویتارا از یک صفحه نمایش مرکزی رنگی برای نمایش اطلاعات فنی برخوردار است. علاوه بر این سوزوکی از مواد پلاستیکی نرم در کابین استفاده کرده است و از فناوری جدیدی صحبت می کند که احتمالا جزئیات آن در ماه سپتامبر هنگامی که این خودرو به صورت رسمی رونمایی شود مشخص خواهد شد.
سوزوکی ویتارا مدل ۲۰۱۹ از موتورهای بنزینی ۱.۰ و ۱.۴ لیتری توربوشارژ نیرو می گیرد که اواخر سال گذشته در مدل S-Cross معرفی شدند و جانشین موتور ۱.۶ لیتری پر مصرف قبلی هستند.
سوزوکی هنوز جزئیات رده های تجهیزاتی مختلف نسخه به روز شده ویتارا را اعلام نکرده است اما طبق گفته این خودروساز مدل های SZ4 و SZ-T از موتور ۱.۰ لیتری توربوشارژ نیرو می گیرند که ۱۱۱ اسب بخار قدرت دارد. سیستم ۴ چرخ محرک AllGrip سوزوکی به عنوان یک آپشن در مدل دنده دستی SZ-T ارائه می شود.

سوزوکی ویتارا 2019

سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹

صفحه پشت آمپر سوزوکی ویتارا 2019

صفحه پشت آمپر سوزوکی ویتارا ۲۰۱۹

مدل SZ5 از موتور ۱.۴ لیتری توربوشارژ برخوردار می شود که ۱۴۰ اسب بخار قدرت و ۲۲۰ نیوتن متر گشتاور تولید می کند. تجهیزات استاندارد این مدل شامل سیستم اخطار و پیشگیری خروج از لاین، سیستم شناسایی علائم ترافیکی، سیستم هشدار نقاط کور، سیستم هشدار درباره خودروهای عبوری از پشت و سیستم ترمز اضطراری خودکار دو سنسوره است.
جزئیات قیمتی و اینکه محبوب ترین مدل برند سوزوکی در چه بازارهایی ارائه می شود، در زمانی نزدیک به تاریخ رونمایی این خودرو اعلام خواهد شد.

نویسنده: نریمان اصغریان_خودروبانک

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید