اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

لامبورگینی اوروس کان دیزاین، دست‌پختی جذاب برای ثروتمندان!

لامبورگینی اوروس کان دیزاین، دست‌پختی جذاب برای ثروتمندان!

کمپانی تیونینگ کان دیزاین قبلاً با انجام یک نظرسنجی از طرفداران خود خواسته بود که درباره تولید یک لامبورگینی اوروس صورتی یا بنفش‌رنگ نظر بدهند اما ظاهراً تصمیم نهایی دراین‌باره گرفته نشده و این تیونر بجای خودروهای یاد شده پیشنهادی ملایم‌تر دارد. پیشنهاد ۱۰ هزار پوندی کان دیزاین باعث می‌شود اوروس شما ظاهر بهتری نسبت به رنگ‌های یاد شده پیدا کند.

این سوپر شاسی‌بلندی که مشاهده می‌کنید از بدنه‌ای نسبتاً تغییر یافته سود می‌برد و کان ترجیح داده از کیت بدنه بزرگ، بال متمایز و قطعاتی از این دست استفاده نکند. این خودرو هم‌اکنون با قیمت ۱۷۹۹۹۹ پوندی (۲۳۵۱۷۴ دلار) به فروش می‌رسد.

اوروس فرمان راست یاد شده از رینگ‌های ۲۳ اینچی سبک‌وزن و فورج کاری شده سود برده و البته ظاهر آن‌ها بسیار شبیه رینگ‌های استاندارد خودرو است. رینگ و لاستیک‌های این خودرو با قیمت ۷۸۰۰ پوند عرضه می‌شوند. تکمیل کننده تغییرات ظاهری نیز نشان‌های کان و رنگ قرمز درخشان آن است.

اگر به دنبال تغییرات بیشتر بوده و می‌توانید از عهده پرداخت بیش از ۲۰۰ هزار پوند بربیایید کان دیزاین کابین را هم ارتقا می‌بخشد که از جمله بهبودهای این بخش می‌توان به چرم ناپا، آلکانترا، جیر و دوخت هایی با رنگ‌های متمایز اشاره کرد.

پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی اوروس تغییری نداشته و بنابراین همچنان قدرت ۶۴۱ اسبی و گشتاور ۸۵۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این شاسی‌بلند تنها به ۳.۶ ثانیه زمان نیاز دارد تا از سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر در ساعت برسد. حداکثر سرعت اوروس نیز ۳۰۵ کیلومتر در ساعت می‌باشد.

 

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید