اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

مک لارن ۷۲۰S پریور دیزاین، پهن و خشن!

مک لارن ۷۲۰S پریور دیزاین، پهن و خشن!

در اکثر شهرهای گران‌قیمت دنیا مک لارن ۷۲۰S مشغول خودنمایی است و خب مشخص است که توجه همه به این خودرو جلب می‌شود. این خودرو تاکنون موردتوجه تیونرهای زیادی هم بوده و یکی از جدیدترین آن‌ها پریور دیزاین است که کیت بدنه‌ی پهن خود را برای هیولای بریتانیایی در نظر گرفته است.

این تیونر آلمانی تنها ۱۰ دستگاه از این کیت‌ها را برای کل دنیا تدارک دیده است. نکته اصلی این کیت بچه گلگیرهای برجسته آن است و قطعاً شما را ناامید نخواهد کرد. این بچه گلگیرهای شش بخشی در جلو و دو بخشی در عقب نه تنها پهن هستند بلکه با ظاهر خودرو نیز هماهنگی جذابی دارند؛ اما هیچ کیت بدنه‌ی پهنی بدون قطعات دیگر همچون اسپویلر عقب بزرگ‌تر، دیفیوزر و رکاب‌های جانبی جدید کامل نخواهد بود.

یکی از مزیت‌های استفاده از چنین گلگیرهای پهنی توانایی استفاده از لاستیک‌های بزرگ‌تر است. کیت بدنه‌ی پریور دیزاین دارای فضای کافی برای جا دادن چرخ های سفارشی ۲۰ و ۲۱ اینچی می‌باشد. این تیونر همچنین فنرهای پیچشی با کاهش ارتفاع را در نظر گرفته که قیمت ۱۲۹۹ یورویی دارد.

اما چیزی که تغییر نکرده قوای محرکه ۷۲۰S است. پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی مک لارن بسیار تحسین‌برانگیز بوده ولی همان قدرت ۷۱۰ اسب بخاری و گشتاور ۷۷۰ نیوتون متری را تولید می‌کند. این نیرو از طریق یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه به چرخ های عقب منتقل شده و باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۲.۷ ثانیه‌ای می‌شود.

این کیت بدنه تولید محدود به عنوان پکیجی کامل شامل نصب عرضه خواهد شد. هر قطعه دارای شماره سریال خاص خود می‌باشد. همچنین تأییدیه کیفیت نیز برای این کیت وجود دارد.

 

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید