اخبار خارجی خودرو

وقتی مالک فیسبوک در خط تولید فورد کار می کند!

ماه گذشته مقاله‌ای بر روی سایت قرار دادیم و در آن یکی از سفرهای مالک فیسبوک تحت پوشش قرار گرفت که در یک خودروی نسکار نشسته بود و می‌توانستید وحشت را به خوبی در چهره آن احساس کنید. حال در ادامه سفر بلند مدت مارک زاکربرگ به ۵۰ ایالت آمریکا برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آداب و رسوم ایالت‌های مختلف آمریکا، این بار به ایالت میشیگان و همچنین خانه کمپانی خودروسازی فورد، یعنی شهر دیترویت سفر کرده است تا با حضور در خط تولید کمپانی خودروسازی فورد، خیلی کوتاه در مونتاژ فورد F-150 سهیم باشد که در آخر هم برچسب بازرسی یکی از محصولات تولیدی را امضا کرد.
وی در خصوص تجربه کاری خود در خط تولید فورد این چنین می‌گوید که، کار بر روی خط مونتاژ در یک کارخانه به صورت فیزیکی بسیار سخت است. شما باید هر ۵۲ ثانیه یک بار وظیفه خود را انجام دهید که در طول روز می‌شود ۶۵۰ مرتبه، ولی چیزی که بیش از همه آزار دهنده است، تمرکز داشتن بر روی کاری است که در طول روز باید بارها و بارها آن را تکرار کنید.
مارک الیوت زاکربرگ (Mark Elliot Zuckerberg) متولد ۱۴ مه ۱۹۸۴، برنامه‌نویس رایانه و موسس شبکه اجتماعی فیس‌بوک و همچنین مالک شبکه موبایلی اینستاگرام است که در سال ۲۰۱۰ میلادی توسط مجله تایمز به عنوان شخصیت سال انتخاب شد.

 نویسنده:علی صادقی-خودروبانک
بازنشر:حسین رضا لاسجردی-خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید