اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو

ب‌ام‌و: بازخوردهای بسیار مثبتی از جلوپنجره بزرگ دریافت کردیم!

ب‌ام‌و: بازخوردهای بسیار مثبتی از جلوپنجره بزرگ دریافت کردیم!

ب‌ام‌و در استفاده از جلوپنجره‌های بزرگ جدی است و به نظر می‌رسد هیچ فردی نمی‌تواند جلوی این کار را بگیرد. در حقیقت اتوکار می‌گوید مردم علاقه‌ای به توقف این روند، حداقل از نظر ب‌ام‌و ندارند. معاون تولید این خودروساز می‌گوید بازخورد به دست آمده درباره‌ی جلوپنجره بزرگ محصولات این شرکت بسیار مثبت بوده است.


این یک ادعای بزرگ است زیرا در اکثر سایت‌های خودرویی کامنت های انتقادآمیزی نسبت به جلوپنجره خودروهایی همچون X7 و سری ۴ جدید منتشر شده است. البته ما نظرسنجی رسمی دراین‌باره برگزار نکرده‌ایم اما دوست داریم درباره بازخورد مدنظر باواریایی ها اطلاعات بیشتری داشته باشیم. آیا ما درباره مشتریان کنونی ب‌ام‌و صحبت می‌کنیم؟ گروه‌های خاص؟ نظرسنجی آنلاین بین طرفداران بیمر؟


بی‌شک با توجه به جوی که در سایت وجود دارد می‌توان گفت اکثر افراد علاقه‌ای به جلوپنجره بزرگ در محصولات ب‌ام‌و به‌ویژه نسل جدید M3 و M4 ندارند. البته نکته‌ای وجود دارد و آن اینکه جلوپنجره موردبحث در برخی خودروها جواب داده است. برای مثال همین جلوپنجره در X7 مناسب‌تر از رندرها و تصاویر افشا شده از سری ۴ جدید به نظر می‌رسد.


البته مدیر ب‌ام‌و خاطرنشان ساخته محصولات گوناگون ب‌ام‌و جایگاه خاص خود را در سبد محصولات این برند دارند. او می‌گوید:

برخی خودروها برون‌گراتر بوده و برجسته‌تر از دیگر خودروها نشان می‌دهند زیرا آن‌ها باید پیام متفاوتی را منتقل کنند.


به نظر می‌رسد مدیر ب‌ام‌و با اعلام این دیدگاه از زبان طراحی شرکت به‌ویژه جلوپنجره بزرگ آن استقبال کرده است. به‌طور خلاصه باید گفت همه‌ی محصولات با این قطعه‌ی خاص دیده نخواهند شد اما حداقل در کوتاه‌مدت شاید M3 و M4 با جلوپنجره بزرگ را مشاهده کنیم و آن موقع است که دیدن نظرات طرفداران جالب خواهد بود.


اما نظر شما دراین‌باره چیست؟ جلوپنجره بزرگ برخی محصولات ب‌ام‌و نظرتان را جلب کرده است؟

 

نویسنده و مترجم:شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر:حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید