اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

قیمت و مشخصات نیسان روگ ۲۰۲۰

قیمت و مشخصات نیسان روگ ۲۰۲۰

نیسان جزئیات مربوط به قیمت و مشخصات شاسی‌بلند روگ ۲۰۲۰ را اعلام کرد. این خودروساز ژاپنی می‌گوید قیمت مدل پایه و دیفرانسیل جلوی S از ۲۵۲۰۰ دلار آغاز می‌شود.


بیانیه‌ی خبری منتشر شده توسط این برند تائید می‌کند روگ در تریم های S، SV و SL عرضه می‌شود و آن را می‌توان به‌صورت دیفرانسیل جلو و چهار چرخ محرک سفارش داد. سیستم دستیار پروپایلوت نیسان هم‌اکنون به‌صورت استاندارد در تریم SL و به‌صورت سفارشی در تریم SV موجود می‌باشد.


همچنین مدل‌های SV و SL روگ ۲۰۲۰ به‌صورت استاندارد با سپر ایمنی ۳۶۰ نیسان عرضه می‌شوند. این بسته‌ی ایمنی شامل مواردی همچون ترمز اضطراری خودکار با تشخیص عابران پیاده، ترمز خودکار عقب، هشدار خروج از مسیر، هشدار نقاط کور، هشدار ترافیک عقب و نوربالای خودکار می‌باشد.


همان‌گونه که گفته شد قیمت مدل S دیفرانسیل جلو از ۲۵۲۰۰ دلار آغاز می‌شود و به این مبلغ باید ۱۰۴۵ دلار هزینه‌های تحویل را نیز اضافه کرد. قیمت مدل SV دیفرانسیل جلو برابر با ۲۶۶۲۰ دلار بوده و به ۳۱۵۹۰ دلار برای مدل دیفرانسیل جلوی SL می‌رسد. قیمت نسخه‌های چهار چرخ محرک این سه تریم نیز به ترتیب برابر با ۲۶۵۵۰، ۲۷۹۷۰ و ۳۲۹۴۰ دلار می‌باشد.



تمامی مدل‌های روگ ۲۰۲۰ دارای آینه‌های جانبی گرم شونده با چراغ‌های راهنمای یکپارچه، اسپویلر عقب، شیشه‌های تیره و ریل‌های سقف هستند. این شاسی‌بلند را می‌توان با مونروف پانورامیک و رینگ‌های ۱۷ تا ۱۹ اینچی سفارش داد.


داخل کابین مدل پایه‌ی این خودرو تجهیزات مناسبی همچون صفحه لمسی رنگی ۷ اینچی، اپل کارپلی، اندروید اتو و… دیده می‌شود. تنها پیشرانه‌ی در دسترس برای روگ ۲۰۲۰ نمونه‌ی ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری با قدرت ۱۷۰ اسب بخاری و گشتاور ۲۳۷ نیوتون متری است.

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید