اخبار داخلی خودرو, انتخاب و خرید خودرو

آغاز مرحله دوم فروش چری تیگو ۷ توسط مدیران خودرو

آغاز مرحله دوم فروش چری تیگو ۷ توسط مدیران خودرو

در پی استقبال بسیار خوب از مرحله اول فروش خودروی تیگو۷ ، مرحله دوم فروش این خودرو روز ۳ شنبه مورخ ۲۶ تیرماه راس ساعت ۱۱ آغاز خواهد گردید ، لذا علاقمندان و متقاضیان محترم میتوانند با رجوع به کلیه نمایندگی های شرکت مدیران خودرو در این روز نسبت به ثبت نام این خودرو اقدام نمایند ، و همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.cheryco.ir مراجعه نمایند.
چری تیگو ۷ در بازار ایران به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ مجهز است که می‌تواند حداکثر ۱۴۷ اسب بخار در ۵۵۰۰ دور در دقیقه و ۲۱۰ نیوتن‌متر در ۱۷۵۰ دور در دقیقه را تولید کند. گیربکس نصب شده روی تیگو ۷ از نوع ۶ دنده خودکار دوکلاچه است و مصرف سوخت این خودرو ۶.۳ لیتر در هر صد کیلومتر ترکیبی است.
روی چری تیگو ۷ دوربین ۳۶۰ درجه نصب شده و در جلو و عقب خودرو سنسورهای پارک قرار داده شده‌اند. همچنین سیستم‌های ترمز و پایداری EBD ، ABS ، TCS و ESP نصب شده‌اند و سیستمTPMS که برای کنترل باد لاستیک‌ها است، روی تیگو ۷ بکار رفته است.
در داخل خودرو یک صفحه نمایش ۹ اینچی لمسی به کار رفته است و سیستم روشن شدن پیشرانه خودرو به صورت دکمه‌ای است. از دیگر تجهیزات رفاهی بکار رفته روی تیگو ۷ می‌توانیم به سیستم ورود بدون کلید، روکش چرمی صندلی‌ها و سقف پانوراما نیز اشاره کنیم.

منبع: خودروبانک

بازنشر: خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید