اخبار خارجی خودرو, خودرو و تکنولوژی

جزئیات و گالری زیبای ب‌ام‌و X7 پرچم‌دار

جزئیات و گالری زیبای ب‌ام‌و X7 پرچم‌دار

در سبد محصولات ب‌ام‌و شاسی‌بلند پرچم‌دار جدیدی با نام  X7  به چشم می‌خورد؛ و به سختی می‌توان چشم از این خودرو برداشت مخصوصاً وقتی آن را از نمای روبرو نگاه کنید.

باواریایی ها گالری زیبایی از X7 xDrive50i منتشر کرده‌اند بنابراین اگر شما به دنبال خرید خودرویی با بهای حدود ۹۴ هزار دلار هستید می‌توانید X7 را در لیست گزینه‌های احتمالی خود جای دهید.

با طول ۵۱۶۴ میلی‌متری، پهنای ۱۹۹۹ میلی‌متری و ارتفاع ۱۸۰۶ میلی‌متری و همچنین فاصله‌ی بین محوری ۳۱۰۴ میلی‌متری، این شاسی‌بلند جدید تا حداکثر هفت نفر را می‌تواند در سه ردیف صندلی جای دهد.

مشتریان آمریکایی می‌توانند از بین دو مدل یکی را انتخاب کنند. مدل پایه‌ی xDrive40i با پیشرانه‌ی ۶ سیلندر ۳ لیتری توربوی ۳۳۵ اسبی و گشتاور ۴۴۷ نیوتون متری عرضه شده درحالی‌که مدل xDrive50i دارای قلب ۸ سیلندر ۴.۴ لیتری توئین توربو با خروجی ۴۵۶ اسبی و گشتاور ۶۴۹ نیوتون متری می‌باشد. هر دو خودرو با سیستم چهار چرخ محرک و گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک عرضه می‌شوند. در بازارهای اروپایی خبری از نسخه‌ی xDrive50i نخواهد بود اما جای آن را دو مدل دیزلی xdrive30d با قدرت ۲۶۱ اسب و مدل M50d با خروجی ۳۹۴ اسب بخار پر خواهند کرد.

سریع‌ترین نسخه‌ی X7 در آمریکا شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۵.۲ ثانیه‌ای داشته و سقف سرعتش به ۲۰۹ کیلومتر در ساعت محدود شده است.

از جمله تجهیزات استاندارد این شاسی‌بلند لوکس می‌توان به سیستم تهویه مطبوع با تنظیم چهار ناحیه‌ای، سیستم صوتی با ۱۰ بلندگو، سانروف سه پانلی، شارژ بی‌سیم و وای فای هات اسپات اشاره کرد. البته لیست تجهیزات سفارشی بلند بالایی وجود داشته و مشتریان می‌توانند X7 را باب میل خود سفارش دهند.

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید