اخبار داخلی خودرو

جشنواره فروش ایران خودرو به مناسبت اعیاد رجب و شعبان

گروه صنعتی ایران خودرو همزمان با اعیاد شعبانیه، جشنواره فروش محصولات خود را در ۸ طرح متنوع آغاز کرد که از سوم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و تا پایان اردیبهشت ماه و یا تکمیل ظرفیت این طرح اعتبار دارد.
– هایما S7
در طرح فروش ایران خودرو، اول از همه به خودروی هایما S7 اشاره شده است که با قیمت ۷۹ میلیون و ۱۳۷ هزار تومانی به مشتریان عرضه می‌شود که می‌توان در طرح فروش اقساط ۱۲ ماهه و ۲۴ ماهه با پیش پرداخت۴۰ میلیونم تومانی شرکت کرد. هرچند نسخه توربوشارژر آن با قیمت ۹۴ میلیون و ۹۸۱ هزار تومانی با موعد تحویل تیرماه و مردادماه ۹۶ به مشتریان عرضه می‌شود.
– پژو ۲۰۷i
خودروی پژو ۲۰۷i هم در این طرح فروش با قیمت نهایی ۴۲ میلیون و ۵۱ هزار تومانی در پنج نوع رنگ بدنه سفید، مشکی، خاکستری، نقره‌ای و قرمز دو پوششه به مشتریان عرضه خواهد که برای تحویل آن موعد تیرماه سال جاری در نظر گرفته شده است.
– سوزوکی گرند ویتارا
سوزوکی گرند ویتارا اتوماتیک هم یکی از محصولات گنجانده شده در این طرح خواهد بود که قیمت نهایی آن برابر با ۱۳۹ میلیون و ۹۸۲ هزار تومان است که در فروش اقساطی ۶ الی ۳۶ ماهه، می‌توان در زمان ثبت نام مبلغ ۷۵ میلیون تومانی به حساب نمایندگی‌های این شرکت واریز کرد و یک دستگاه خودروی سوزوکی گرند ویتارا در چهار نوع رنگ بندی مختلف بدنه و یک موتور قدرتمند ۲۴۰۰ سی سی دریافت کرد.
– آریسان
طرح فروش آریسان با پیش پرداخت ۱۱ میلیون تومانی هم یکی دیگر از شرایط فروش ویژه ایران خودرو به شمار می‌رود که در فروردین ماه سال جاری آغاز شده و برای شرایط فروش ویژه اعیاد رجب و شعبان هم تمدید شده است.
در این طرح فروش، قیمت نهایی و نقدی وانت آریسان چیزی معادل ۲۷ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان برآورد شده است که می‌توان با پرداخت ۱۱ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان در زمان ثبت نام، از اقساط ۱۲ الی ۳۶ ماهه ایرن خودرو برای دریافت این محصول بهره‌مند شد.
– خرید خودرو با پس انداز کم
علاوه بر عرضه مستقیم محصولات، گروه صنعتی ایران خودرو روش‌های دیگری هم برای عرضه محصولاتش در نظر گرفته است که اولین آن می‌تواند طرح خرید خودرو با پس انداز کم باشد. براساس اعلام ایران خودرو، در این طرح فروش هموطنان می‌توانند با پرداخت ۶ تا ۱۰ میلیون تومان برای خرید محصولات ایران خودرو اقدام کنند و متناسب با سطح درآمد خود به فاصله زمانی دو یا سه ماهه و یا بیشتر، مبالغ دیگری را به پرداختی اول خود اضافه کنند تا به حدنصاب لازم جهت خرید یکی از محصولات ایران خودرو برسد که تقریبا همه محصولات این گروه خودروسازی را شامل می‌شود.

در کنار شرایط فروش ذکر شده، گروه صنعتی ایران خودرو برای تمامی محصولات خود شرایط فروش قطعی، شرایط فروش اقساطی و همچنین شرایط فروش اعتباری هم در نظر گرفته است که برای اطلاع از جزییات فروش آنان می‌توانید به وبسایت گروه صنعتی ایران خودرو به نشانی www.ikco.iranecar.com مراجعه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید