اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

رؤیت پژو ۳۰۰۸ در آمریکا، حضور در قاره‌ای اشتباه؟!

رؤیت پژو ۳۰۰۸ در آمریکا، حضور در قاره‌ای اشتباه؟!

پژو برای اولین بار پس از اوایل دهه‌ی ۹۰ میلادی به آمریکا و کانادا بازخواهد گشت اما هنوز چند سالی تا تحقق این هدف باقی مانده است. همین موضوع باعث شده سؤالات واضحی درباره‌ی حضور این پژو ۳۰۰۸ در دیترویت به وجود آید.

یکی از کاربران فضای مجازی ادعا می‌کند با تصویربرداری از این کراس اوور جمع‌وجور فرانسوی باعث ترسیدن راننده‌ی این خودرو شده و ظاهراً باعث شده او تغییر مسیر دهد.

اما شاید بتوان گفت پاسخ به سؤال بالا به چندین فاکتور همچون تست قطعات توسط کمپانی دیگر مرتبط باشد. البته ما نمی‌توانیم دقیقاً بگوییم که پژو با این خودرو به دنبال چه هدفی بوده است.


اگرچه دلیل قطعی حضور این کراس اوور در آمریکا را نمی‌توانیم بیابیم اما باید خاطرنشان ساخت پژو ۳۰۰۸ یکی از نامزدهای ورود به بازار آمریکای شمالی می‌باشد. همین چند ماه پیش بود که ژان فیلیپ ایمپاراتو مدیرعامل پژو گفته بود:

زمانی که ما ۳۰۰۸ را عرضه کردیم بازخوردهایی از سراسر جهان همچنان کالیفرنیا دریافت کردیم که در این ایالت به فوق‌العاده بودن خودرو اشاره شده بود.

 


شاید دیگر محصولات پژو همچون سدان و استیت میان سایر ۵۰۸، کراس اوور هفت‌نفره‌ی ۵۰۰۸ و شاید هاچبک جمع‌وجور ۳۰۸ نیز وارد این بازار بزرگ شوند. هاچبک ۳۰۸ دگرگونی بزرگی را تجربه خواهد کرد و شاید به عنوان رقیب بالقوه‌ی فولکس‌واگن گلف و تویوتا کرولا هاچبک عرضه گردد.

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید