اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

جزئیات قیمت مدل های مختلف هیوندای النترا ۲۰۱۹؛ محصولی که به بازار ایران نرسید

جزئیات قیمت مدل های مختلف هیوندای النترا ۲۰۱۹؛ محصولی که به بازار ایران نرسید

هیوندای جزئیات قیمت مدل به روز شده النترا ۲۰۱۹ را اعلام کرد که اکنون از طراحی ظاهری جدید و جذاب تر و فناوری بهتر برخوردار شده است.
هیوندای النترا سدان جدید اکنون با قیمت ۱۷.۹۸۵ دلار (با احتساب ۸۸۵ دلار کرایه حمل) وارد بازار می شود که این رقم مربوط به مدل پایه SE با موتور ۴ سیلندر ۲.۰ لیتری با ۱۴۷ اسب بخارقدرت و گیربکس ۶ دنده دستی است. قیمت این مدل فقط ۱۵۰ دلار گرانتر از مدل سال قبل است.
یکی دیگر از موتورهای النترا ۲۰۱۹ موتور ۱.۴ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ با ۱۲۸ اسب بخار قدرت است که در مدل Eco فقط با گیربکس ۷ دنده دابل کلاچ ارائه می شود. قیمت مدل Eco از ۲۱.۸۳۵ دلار شروع می شود.
سومین و آخرین گزینه موتور ۱.۶ لیتری ۴ سیلندر توربوشارژ است که فقط در مدل اسپرت ارائه خواهد شد و مجهز به گیربکس ۶ دنده دستی یا ۷ دنده دابل کلاچ اتوماتیک است. قیمت این مدل از ۲۳.۲۸۵ دلار شروع می شود. مدتی بعد هنگامی که مدل اسپرت النترا به طور رسمی معرفی شود، هیوندای جزئیات کامل مربوط به آن را اعلام خواهد کرد.
تغییرات ایجاد شده در نمای خارجی النترا شامل طراحی جدید نمای جلو است که اکنون بسیار جذاب تر شده و از چراغ های جلوی مثلثی، جلوپنجره و سپر جدید و گلگیرهایی با طراحی جدید برخوردار شده است. چراغ های عقب جدید، در صندوق و سپر جدید از تغییرات ظاهری قسمت عقب هستند.
کابین النترا نیز از تعدادی به روز رسانی برخوردار شده است که شامل صفحه پشت آمپر جدید، دریچه های سیستم تهویه با طرح جدید، دکمه های جدید برای سیستم صوتی و سیستم تهویه و کنسول وسط جدید است. سیستم سرگرمی AVN 5.0 این خودرو نیز جدید است و از صفحه نمایش لمسی ۸.۰ اینچی، پردازنده سریعتر، اپلیکیشن های اندروید اتو و اپل کار پلی و سرویس HERE HD برای نمایش اطلاعات زنده ترافیکی بهره مند شده است.
مدل SEL و مدل های بالاتر از آن به صورت استاندارد مجهز به سیستم های ایمنی فعال مانند سیستم پیشگیری از تصادف از جلو، سیستم حفظ حرکت خودرو بین خطوط و سیستم هشدار به راننده هنگام حواس پرتی هستند.

هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا ۲۰۱۹

 

هیوندای النترا 2019

هیوندای النترا ۲۰۱۹

 

کابین هیوندای النترا 2019

کابین هیوندای النترا ۲۰۱۹

نویسنده: نریمان اصغریان_خودروبانک

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید