اخبار خارجی خودرو, خودرو و تکنولوژی

لو رفتن تصاویر آلفارومئو توناله جدید

لو رفتن تصاویر آلفارومئو توناله جدید

سورپرایز! تصاویر شاسی‌بلند جمع‌وجور آلفارومئو توناله در فضای مجازی لو رفت.


به نظر می‌رسد این تصاویر در زمان مقایسه‌ی مقدماتی توناله با رقبا ثبت شده‌اند زیرا در پس‌زمینه تصاویر می‌توانیم برخی خودروها همچون آئودی Q3، ب‌ام‌و X2، رنجروور اووک و نیسان قشقایی را مشاهده کنیم.


البته تشخیص منبع دقیق این تصاویر سخت است اما به نظر می‌رسد فروم اتوپارری جزو اولین منابع خبری است که تصاویر موردبحث را منتشر ساخته است. این تصاویر در پیج های اینستاگرامی زیادی هم دیده می‌شوند.


اما کار را با ظاهر خودرو آغاز می‌کنیم که مشابه کانسپت توناله بوده اما خب به اندازه‌ی طراحی کانسپت یاد شده رادیکال و برجسته نمی‌باشد. در نمای جلو می‌توانیم چراغ‌هایی با شکل و فرم متفاوت نسبت به مدل مطالعاتی را ببینیم. امیدواریم که LED های برجسته با سه دسته در هر طرف روی توناله تولیدی حفظ شوند. البته به نظر می‌رسد جلوپنجره و سپر مشابه مدل مفهومی توناله هستند.

چراغ‌های عقب نیز در مدل تولیدی تغییراتی را تجربه کرده‌اند اما طراحی آن‌ها مشابه نسخه‌ی کانسپت بوده و نوار نورانی بین چراغ‌ها مشهود است. سپر عقب البته گیراتر بوده و خروجی‌های اگزوز نیز گردتر از مدل کانسپت هستند.

همان‌گونه که انتظار می‌رود دستگیره‌های درب توناله تولیدی از نوع پاپ اوت نبوده هرچند دستگیره‌های درب عقب در ستون‌های C پنهان شده‌اند. همچنین شیشه عقب نیز به اندازه‌ی مدل مفهومی تیز نیست.


اما نمی‌دانیم که کابین خودرو چه وضعیت دقیقی خواهد داشت اما به نظر می‌رسد که نسخه‌ی تکامل یافته تر از داشبورد شاسی‌بلند استلویو خواهد بود. متریال و ویژگی‌های جدیدی همچون پشت آمپرهای تمام دیجیتالی، صفحه‌نمایش شناور جدید، شارژ بی‌سیم گوشی و ظاهری اسپورت از ویژگی‌های بخش داخلی این شاسی‌بلند می‌باشند.

 

نویسنده و مترجم:شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر:حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید