اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

محصولات نورث ادیشن جیپ آماده برای مبارزه با سردی زمستان!

محصولات نورث ادیشن جیپ آماده برای مبارزه با سردی زمستان!

محصولات جیپ به خاطر توانایی‌های آفرود خود شناخته می‌شوند. سیستم چهار چرخ محرک بکار رفته در جیپ‌ها نیز باعث می‌شود این خودروها در آب‌وهوای نامساعد نیز عملکرد بسیار خوبی داشته باشند. این خودروساز با معرفی تریم سفارشی نورث ادیشن جدید در کل سبد محصولات خود از جمله گلادیاتور به دنبال افزایش جذابیت هرچه بیشتر آن‌ها بوده است.

جیم موریسون مدیر جیپ آمریکای شمالی می‌گوید:

وقتی فصل زمستان فرا می‌رسد شاسی‌بلند جیپ شما می‌تواند بهترین دوستتان باشد. تمامی محصولات چهار چرخ محرک جیپ برای پشت سر گذاشتن راحت زمستان طراحی و مهندسی شده‌اند و مدل‌های جدید نورث ادیشن ما از تکنولوژی‌ها و ویژگی‌هایی سود می‌برند که رانندگی در زمستان را لذت‌بخش‌تر می‌کند.

اما تفاوت مدل‌های نورث ادیشن با سایر نسخه‌های استاندارد در چیست؟ از نظر پرفورمنس تغییری وجود ندارد؛ اما از نظر تجهیزات باید گفت این خودروها طیف گسترده‌ای از تجهیزات را دارند که صندلی‌ها و فرمان گرم شونده جزو مهم‌ترین آن‌ها هستند. آینه‌های گرم شونده، کف‌پوش‌های چهارفصل و استارت از راه دور پیشرانه نیز جزو ویژگی‌های این مدل‌های سفارشی می‌باشد.

سیستم Uconnect جیپ که ارتباط چندانی هم با فصل زمستان ندارد در پکیج نورث ادیشن گنجانده شده و اگر زمستان زودتر از همیشه فرا برسد دو قلاب و کیت تریلر در دسترس خواهد بود. در جدول زیر می‌توانید قیمت پایه تمامی محصولات مجهز به تریم نورث ادیشن را مشاهده بفرمایید.

قیمت (دلار) نام خودرو
۲۶۶۷۰ رنگید اسپورت
۲۷۸۰۰ کامپس اسپورت
۲۹۷۵۵ چروکی لتیتود
۳۸۷۹۰ گرند چروکی لاردو
۴۴۴۶۵ رانگلر صحرا
۴۵۷۲۰ گلادیاتور اورلند

همه‌ی این مدل‌ها به جزو رنگید نورث ادیشن هم‌اکنون در دسترس بوده و مدل رنگید در ماه مارس عرضه خواهد شد.

 

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید