اخبار خارجی خودرو, انتخاب و خرید خودرو, خودرو و تکنولوژی

یک پله بالاتر با بنتلی کانتیننتال GT مولینر کانورتیبل!

یک پله بالاتر با بنتلی کانتیننتال GT مولینر کانورتیبل!

بنتلی کانتیننتال GT کانورتیبل خودروی بسیار خاصی است؛ اما این خودروساز بریتانیایی به شدت دوست دارد نسخه‌های سفارشی آن را تولید نموده و ثروتمندان را به خرید کانتیننتال GT تشویق کند. جدیدترین نسخه سفارشی این خودرو کانتیننتال GT مولینر کانورتیبل نام دارد که به عنوان گل سر سبد خانواده‌ی لوکس کانتیننتال GT توصیف شده است.

مولینر بخش سفارشی ساز بنتلی بوده و واضح است که کانتیننتال GT جدید نیز حد بسیار بالایی از ویژگی‌های سفارشی را داراست. بنتلی می‌گوید این خودرو برای مشتریانی است که خواهان تمرکزی فوق‌العاده روی جزئیاتی همچون جلوپنجره الماسی جدید و ورودی‌های هوای جانبی سفارشی هستند. این خودرو همچنین از رینگ‌های ۲۲ اینچی جدید با طراحی ۱۰ پره پولیش خورده و… سود می‌برد.

بریتانیایی‌ها اظهار داشته‌اند این طرح از دوخت الماس در الماس کابین کانتیننتال GT الهام گرفته است، چیزی که نیازمند حدود ۴۰۰ هزار کوک بوده است. خریداران همچنین می‌توانند از بین طرح‌های رنگی و سفارشی گوناگون یکی را انتخاب کنند.

تکمیل کننده کابین خودرو چرم گران‌قیمتی است که روی کنسول مرکزی را پوشانده است. به همه‌ی این موارد باید نورپردازی ملایم با ۷ طرح متفاوت، پلاک‌های نورانی مولینر و چراغ‌های خوشامدگویی LED را اضافه کرد.

خریداران می‌توانند از بین دو پیشرانه ۸ سیلندر ۴ لیتری توئین توربوی ۵۴۲ اسبی یا ۱۲ سیلندر ۶ لیتری توئین توربوی ۶۲۶ اسب بخاری یکی را انتخاب کنند. پیشرانه اولی باعث ایجاد شتاب صفر تا ۹۶ کیلومتر در ساعت ۴ ثانیه‌ای شده درحالی‌که مدل قوی‌تر شتاب ۳.۷ ثانیه‌ای دارد. هر خریدار خوش‌شانس این خودرو کلیدی چرمی با برند مولینر، جعبه معرفی دست‌ساز و… را دریافت خواهد کرد.

این خودرو برای اولین بار در نمایشگاه خودروی ژنو ۲۰۲۰ در معرض دید بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

 

نویسنده و مترجم: شاهین احمدزاده_پدال

بازنشر: حسین رضا لاسجردی_خودروتاپ

دیدگاهتان را بنویسید